zondag 30 september 2012

Weer thuis

We zijn weer thuis, morgen moet ik weer werken maar ik heb er wel weer zin in
Vandaag ben ik met mijn zus naar Hardenberg geweest naar het Crea Weekend
En het was weer gezellig
Leuke dingen gezien
Veel kaarten en stempels
Maar ook wol, vilt en poppen
En wat lapjes maar niet veel, daar zijn andere beurzen voor




 en gekocht natuurlijk
Een paar stempels en sjablonen
Wat stiften een rolletje kerst plakband en wat boekjes
Maar het aller leukste is........ een Jeane d'Arc Living agenda
met een drukfout
Manndag in plaats van Maandag
Zo heb ik wel iets bijzonders natuurlijk

We hebben weer een heerlijke tijd op Ameland gehad maar ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben

En van Anneke krijg ik nog een verrassing
Ze had gisteravond mij genoemd als winnaar van haar give away maar dat was een vergissing
Daarom wil ze mij een borduurtijdschrift sturen
Dank je wel Anneke ik ben er erg blij mee

6 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Ja, de creabeurs in Hardenberg was weer enorm gezellig. Gisteren ben ik geweest en natuurlijk is dat weer voor herhaling vatbaar. Fijn dat je het thuis ook weer naar je zin hebt enne...werkze. Groetjes, Marleen.

Anneke zei

Dus je bent het eens met m'n oplossing? mooi! Geef je nog wel even je adres door?

Anneke zei

hoi Gea, heb het nog even afgewacht, maar heb geen mail gekregen. wil je myprettycorner at live.nl proberen?

Anneke zei

je mailtje is binnen. stuur je een antwoord.

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan en leuk om naar een creaweekeinde te gaan je krijgt daar altijd veel inspiratie.

.Antje zei

Zal weer even wennen zijn thuis. Maar met al die mooie spulletjes zal het vast wel goed komen.
Groetjes, Antje