vrijdag 21 september 2012

Wachten op de post

Tijdens het wachten op de stof uit Delden, na een paar keer heen en weer mailen heb ik het lapje nu al in huis
En kan ik weer verder met mijn klosjes
Heb ik maar even andere dingen gedaan
Je moet toch wat doen
Dus een beetje haken en borduren
De peer heb ik gevonden via Anneke
Een agenda pimpen
en........... een plakboek voor goede ideeĂ«n

Eerst had ik geen idee wat ik er in moest plakken maar nu komt er al aardig schot in

Ik heb een paar leuke kleine papier knutsels gemaakt
Van opgerold krantenpapier en kaarsenvet aanmaakrolletjes voor de openhaard thuis
En een leuke vlinder van oud muziek papier voor in mijn boeketje gedroogde heide met hortensia


Bij de Quiltkring hadden we een workshop versnijden en daar heb ik een leuke top gemaakt
En met hulp van dit filmpje is het een lief kinderdekentje geworden
Gewoon met een goedkoop fleece dekentje van Ikea
Ik ga hem ook niet verder quilten of zo
Het is een echt knuffeldekentje geworden en dat is goed

Speciaal voor Anneke nog een foto van de peer


5 opmerkingen:

Hennie zei

Fijn dat je weer verder kunt met je klosjes, bij mij zijn ze ook weer volop in beeld, ik ben de top aan het quilten.
Ik zie dat je al wachtende niet stil hebt gezeten, leuke dingen heb je gemaakt ! ! !
Hoe maak je die aanmaak rolletjes voor je openhaard ???

Fijn weekend Hennie.

Unknown zei

Gewoon stroken kranten papier oprollen en een touwtje er omheen en dan in een pannetje met gesmolten kaarsenvet vol laten zuigen
Als je ze dan op een stuk plastic of zo laat drogen kun je ze in een pot of schaal bewaren
Als je gekleurde kaarsen neemt heb je weer een ander effect

Anneke zei

wat heb je veel gemaakt, en vooral wat heb je dat borduurtje snél gemaakt! de peer verdient nog een eigen foto, hij ligt er nu zo weggemoffeld :-)
die aanmaakrolletjes vind ik een leuk idee, vorig jaar heb ik dennenappels in kaarsvet gedompeld als vuuraanmakers, ook erg leuk!

Anneke zei

he! bedankt! zo kan ik en iedereen m beter zien. Ja, hij is léuk!

Guusje, zei

Wat heb je veel gedaan, het dekentje en de peer zijn erg mooi geworden.