vrijdag 28 september 2012

Boek is klaar en weer naar huis

Vanavond heb ik mijn boek voor needlework masters monthly sal. af gemaakt
Het boek laat al een beetje zien in welke stijl ik bezig ga
Een beetje Oh Marie en Mollie Makes
Ik zie nu dat ik vergeten ben om 2013 er bij te zetten maar ik heb nog 3 maanden de tijd
Dat komt wel goed
De bladzijden moeten er ook nog in maar daar heb ik thuis de stof voor

Ook heb ik mijn klosjes bijna klaar
En die vind ik wel heel erg mooi geworden
De stof voor de rand staat mooi
En de bruine bies maakt het geheel goed af
Ik heb alles goed glad geregen en de gekleurde blokjes gequilt
Ik ga de klosjes nog doorpitten

Maar nu moet alles weer ingepakt en opgeruimd
Vrijdag om 18.30 gaat de boot
Maandag moet ik weer werken
Misschien ga ik zondag met mijn zus naar hetcrea-weekend-najaar in Hardenberg
Maar eerst naar huis


5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Wat een mooi boek heb je gemaakt! En het kleed me de klosjes wordt ook erg leuk!
Hoe is de najaarbeurs in Hardenberg?
Ook geschikt voor mensen die andere dingen doen dan kaarten en scrapboeken?
Dus ook veel quilstoffen, borduren en haken?
Ik heb geprobeerd recensies te vinden over de beurs. Maar dat lukte niet echt.

Unknown zei

De beurs is heel gevarieerd, wel veel kaarten en scrappen maar zeker ook andere hobby's
Voor mij is het aantrekkelijkste dat de beurs niet al te ver weg is

Anneke zei

leuk ja, dat rendier zo :-)
helemaal een gezellig boek al, nu nog vullen...

Guusje, zei

Wat een leuk boek.

Corina zei

HĂ© wat leuk dat je het boek al af hebt! In mijn hoofd neemt het al wel steeds duidelijker vormen aan, maar ik moet er nog aan beginnen.