maandag 3 september 2012

We zijn er weer

Na een lange drukke zomer zijn we weer op Ameland
We zijn vanmiddag rustig deze kant op gereden en om half 8 waren we weer thuis
Heerlijk een maand genieten

Ik heb al gezien dat de rozenbottels mooi rood zijn en ook zijn er al zwarte bramen dus er kan weer jam gemaakt worden lekker bij de scones of cup cakes

Maar we hebben ook mijn (elektrische)  fiets mee genomen dus gaan we ook naar Het Oerd
Ik kom hier al 17 jaar maar ben er nog nooit geweest

En dinsdag begint het quiltseizoen weer in Buren, gezellig elke dinsdag middag Bee en Sientje mag mee
Ik ga weer genieten




3 opmerkingen:

Ina zei

Dat klinkt alsof je heel blij bent weer terug te zijn.
Geniet er maar lekker van!

Klaske zei

Het is lang geleden dat ik naar 'it Amelân'ben geweest, maar ik zal deze week met mijn moeder een dagje naar het eiland...
Geniet maar lekker Gea!!

DEKAKADO zei

Je bent weer op je stekkie.
Heerlijk voor jullie. Geniet er maar lekker van. Het weer is super. Groetjes, Marleen.