vrijdag 27 mei 2016

Vrijdag foto! Rondje door de tuin.

Tuin
De regen heeft voor een bloem explosie gezorgd in onze tuin.
Vooral het schildersverdriet zorgt voor grote wolken kleine bloemetjes!
De azalea is al weer over het hoogtepunt heen en de rododendron is bijna vol in bloei.
Ook de mini sering zit vol bloemen, hij is wat later dan zijn grote broer in de voortuin! 
We hebben een grote tuin en rond de vijver verschillende soorten varens en hosta's
Het is heerlijk om een rondje door de tuin te maken en te zien hoe snel alles uitkomt!
Alvast een heel fijn weekend!

5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Inderdaad een prachtig gezicht! Ik mag ook altijd graag een rondje door de tuin maken!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Elizabeth zei

Genieten met al die mooie bloemen...
Je hebt vooral witte en lila staan, of is dit toevallig op de foto's?
Mooie collage!

Ger zei

Mooi hoor en puur genieten zo'n rondje door je tuin.

Saxifraga bloeit meestal welig in tuin en is ook als snijbloem geschikt.

Wanneer ik hem in de tuin zou hebben staan stond er zeker weten ook wat binnen.

Fijn weekeind en lieve groet,Ger

Josephine zei

Mooie collage Gea, het is inderdaad puur genieten
om zo door de tuin te struinen en te zien hoe alles
tot bloei komt. Het schildersverdriet vind ik altijd
prachtig, jammer genoeg zie ik in mijn tuin het steeds
minder worden.

Lekkere grote tuin hebben jullie als ik het zo bekijk.

Geniet van een heerlijk weekend.....

Lieve groetjes,
Josephine

Corrie zei

Het is zeker genieten nu. Hopelijk krijgen we geen hoosbuien want dat is een aanslag voor de planten.