vrijdag 10 september 2010

Nicky, cake en stroop



We zijn met Nicky bij de dierenarts geweest, hij heeft een "bloedoor" het is al 3 keer leeg gehaald maar de dierenarts wil het nu niet meer doen
Nicky is 12 jaar en niet zo gezond meer dus opereren is ook geen optie
Hij lijkt nu geen pijn te hebben dus het kan zo blijven zitten, zijn oor zal verschrompelen en daar hoeft hij ook geen pijn aan te krijgen
Afwachten maar
Toen we weer terug kwamen ben ik eerst cakejes gaan bakken

voor bij de koffie lekker met frambozenjam en met appel en kaneel

Van een tas vol gekregen appels
ga ik proberen appelstroop te maken de eerste poging staat uit te lekken vanavond ga ik verder


Mijn engel is klaar ik ben er heel blij mee het geeft een heel vredig gevoel
Het gaat niet zo snel maar dat geeft niet het is nog maar september TIJD ZAT
Een fijne bom om te maken ik word er helemaal blij van

3 opmerkingen:

Marie-José H zei

Wat sneu voor jullie hondje. Gelukkig dat hij nergens last van heeft. Nu maar hopen dat dit zo blijft.
Je blog begint al heel levendig uit te zien. Ben benieuwd of de stroop gelukt is:-)))

Unknown zei

De eerste "stroop" is klaar het is niet zwart geworden zoals in de winkel en ik weet ook niet of dat verkeerd is maar het smaakt heerlijk
Ik heb nu alle appels opgemaakt en wacht af hoe dat gaat
Er blijft wel heel weinig over

Mascha zei

Dat engeltje ziet er leuk uit.
Groetjes Mascha