vrijdag 24 september 2010

Naar het strand

                                                      Het Ballumer strand is zo mooi




Nadat de vlinderquilt op de post is gegaan zijn we met Diesel naar het strand gegaan
F heeft ons in de jeep meegenomen voor een tocht over het strand



Het is weer eens wat anders maar ik wandel liever langs de branding
We hebben Diesel wel even kunnen laten rennen maar niet zoals hij gewent is
Dit was ook de eerste keer dat we zonder Nicky naar het strand gingen en dat is heel raar maar het gaat niet meer

Toen we uitgewaaid waren en de koffie op was en de laatste roddels uitgewisseld (grapje) heb ik maar eerst de naaimachine schoongemaakt na 2 dagen stevig door naaien heeft hij wel wat stof verzameld en dat moet er weer uit

Op de blog  http://be-house.blogspot.com/ zag ik een leuk winter tafereeltje
En dit is mijn versie een mini trui met mini wantjes aan een klein kleerhangertje
Ik vond het zo leuk dat ik maar even ben gaan zitten breien
Er moeten nog een muts, sjaal en mini schaatsen bij dan is het voor mij compleet
Maar nu eerst de sokken die al een half jaar op de pennen staan afmaken en en en en.....




Geen opmerkingen: