zondag 26 september 2010

De vakantie is bijna voorbij

Nog even en dan begint het gewone leven weer
Vandaag is het buiten nat en grauw, daarom moeten we het binnen maar extra gezellig maken
Eerst maar wat lekkers voor bij de koffie, kleine cakejes met zelfgemaakte jam


Daarna heb ik gekeken of er van de bessen van de meidoorn ook jam te maken valt (volgens deze site wel) dus dat moet ook uitgeprobeerd
Jammergenoeg is het aangebrand dus dat moet een keer over
De bramenjam ging wel goed
Morgen opnieuw plukken en verwerken


Samen met mijn nieuwe vriendinnetje ben ik aan het breien,

Zij breit een sjaal en ik ben sokjes voor Adrian aan het breien de sokken van Wim zijn klaar en er was nog wol over
Het is wel weer gezellig met de kachel aan en de voeten op de bank en dan sokken breien



Vanavond als afsluiting van de vakantie zijn we uit eten gegaan naar de Boerderij
de foto is erg donker maar het is een erg gezellig eetcafĂ© op Ameland met een tracktor als bar en gereedschap aan de muur
We gaan hier altijd graag eten vooral de spaereribs zijn heerlijk maar de toetjes mmmmm....

Ik heb me opgegeven voor de Kerst ruil swap bij katrien 
Gaan jullie even kijken bij Katrien , kun je je direct opgeven
het lijkt me leuk om een keer mee te doen

Geen opmerkingen: