zondag 22 januari 2017

300 vriendjes op Instagram😍

Het geeft een beetje een feestelijk tintje aan deze koude zondagochtend, ik zag dat ik vannacht mijn driehonderdste volger heb gekregen.
Ik heb er even een screenshot van gemaakt.
Instagram no crop
En voor de instagram gebruikers onder jullie heb ik ook nog even een tip: normaal worden de verticale foto's bijgesneden maar door een tip van Jolanda van het brocantehuuske heb ik nu een programma gevonden waar ze niet meer worden bijgesneden.
In de Playstore heet het Instagram app no crop en in de Appstore Photo Editor for Instagram No Crop of ScuareQuick is ook een goede optie!
Soms wil je gewoon de hele foto plaatsen toch?

Ik ben de hele week al bezig met de voorbereidingen voor de Kijk en Verkoopdagen volgend weekend.
De nieuwe flyers zijn besteld en ook heb ik een collage gemaakt van de vershillende mogelijkheden van Decoupage.
Workshop voorbeelden Decoupage
Dit zal misschien ook wel een mooie flyer kunnen worden😜

Ik ben vooral heel blij met mijn probeersel op stof.
Workshop voorbeelden Decoupage
Ik wist niet of het wel wilde maar je lukt ook op een linnen lapje, Decoupage met een servet, het lijkt net een echt schildersdoek.

Verder hebben we de wastafel in gebruik genomen.
Er moet nog een spiegel komen en misschien verf ik de binnenkanten van de kastjes nog maar daar zijn we het nog niet over eens, voorlopig zijn we tevreden met het resultaat!

Ik heb de laatste tijd een paar schitterende zonsondergangen gezien.
Prachtige rode luchten boven de zee als de zon in het water verdwijnd.
Zonsondergang Ameland
Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Soms ben je op het juiste moment op de juiste plaats!

Onze laatste week van dit verblijf op Ameland gaat weer in.
Donderdag gaan we weer richting Boekelo.
Dan is het weer voorbij met de rust en ontspanning, drie verjaardagen achter elkaar, schoonzoon, man en vader zijn jarig.
De Kijk en Verkoopdagen volgend weekend en naruurlijk even naar Marley!
Ons  kleine fotomodelletje is natuurlijk weer gegroeid.
Marley en Lola
Het mooie meisje is al twee keer gevraagd om een rompertje te showen en dat doet ze goed, ook mama maakt als haar persoonlijke fotografe hele mooie foto's.
Ik ben trots op allebei!

Voor nu......fijn weekend!   

2 opmerkingen:

Josephine zei

Gefeliciteerd Gea met je 300e volger, altijd leuk om te zien.
Mooie collage heb je gemaakt en wat mooi te zien dat de
decoupage techniek op linnen of katoen ook tot
de mogelijkheden behoord. Het is inderdaad net een echt
schilderij als ik je foto zo bekijk..

En zeer fraaie zonsondergangen, tsja op de eilanden komen
ze vaak veel mooier over, SUPER.

Dat kleine lieve meiske groeit als behoorlijk hé, zo lief te zien.

Geniet nog even van het laatste weekje voordat de drukte je
weer zal opslokken.

groetjes,
Josephine

Marijke zei

Heb niets met instagram dus vind je foto's hier geweldig!
fijne dag,
groetjes van Marijke