dinsdag 13 december 2016

Wist je......ik niet!

Door alle spanning van de afgelopen weken, lukt het mij vandaag niet om een leuk of interesant weetje te bedenken.
Ik denk dat jullie dat wel zullen begrijpen.

Mijn broer is gisterochtend geopereerd en ik heb hem gisteravond even gezien, hij was weer bij maar viel steeds in slaap.
Hij heeft vier omleidingen gekregen en het implanteren van de ICD is uitgesteld.  
Het was erg naar om hem weer met al die slangetjes en draadjes te zien liggen.
Hopelijk gaat het snel beter met hem!

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Nou, ik kan me voorstellen dat je gedachten ergens anders zijn dan bij je blog!
Spannend weer rondom je broer..., dat houdt je toch in de klem.
Ik hoop van harte op een goed resultaat en sterkte gewenst!

groetjes, Elizabeth

Josephine zei

Heel begrijpelijk Gea, je hoofd staat daar nu
uiteraard helemaal niet na, en je blog is nu
ook even niet belangrijk

Hoop van harte dat na deze ingrijpende operatie
het nu de goede kant opgaat.

Heel veel sterkte gewenst.....

Groetjes,
Josephine

Home and Lifestyle zei

Fijn dat de operatie goed is verlopen. Ik wens je broer een heel voorspoedig herstel.

Lieve groet, Ingrid

lien zei

Wat naar zo'n operatie. Ik hoop ook dat hij heel snel opknapt. Sterkte!

Marijke zei

Kan mij voorstellen dat je even aan wat anders denkt, sterkte!
Als alleen je gedachten de verkeerde kant op gaan denken is het goed om een nieuw project in je hoofd te bedenken... dat project kan dan positief voor je gaan werken...
lieve groetjes van Marijke

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei

Hele nare en zorgelijke tijden waar jij je de laatste weken in bevind, Gea.

Ook ik zit er midden in,helaas.
We waren misschien wel op dezelfde tijd op weg naar het grootste hartcentrum van Nederland,jij in de auto en ik als medepassagier in ambulance.
Naar bloggen staat mijn hoofd al helemaal niet en nog minder om het met de halve wereld te delen.

Wens je veel kracht en sterkte en het allerbeste voor je broer.

Groet,Ger