zondag 3 januari 2016

Week 1 van het jaar 2016

Ik ben al een tijdje op zoek naar een paspop die wel een make over kan gebruiken en deze week heb ik haar gevonden.
Het plan is om een workshop voor te bereiden waarin je je eigen paspop kunt bewerken/pimpen en daar word zij het model voor als een echte mannequin!
Ze mocht mee naar huis en toen wij woensdag naar Ameland vertrokken was ze er ook bij.
Jammer genoeg werd ik ziek maar met een kuurtje en rustig aan doen lukt het wel, ik kan niet naar buiten dus ik heb alle tijd en aandacht voor mijn mooie pop.
Donderdagmiddag ben ik bij de dokter geweest voor medicijnen en savonds hebben we gezellig oud 
en nieuw gevierd, ik heb het volgehouden tot half 1 en ben toen lekker naar bedgegaan met een kruik.
De volgende dag hebben we uitgeslapen en verder rustig aan gedaan.

In de middag had ik tijd voor mijn pop.
Ik heb haar maten opgenomen en gelukkig ben ik geen onzekere pubber meer anders kreeg ik problemen.
Ze heeft een onrealistisch droomfiguur, taille 66 cm en bovenwijdte 90 cm, maar daar kan ik wel mee leven.

Elke dag krijgt ze de aandacht die ze verdiend en ze word steeds mooier.
Ze gaat ook graag op de foto zoals je kunt zien. 

De eerste dag heb ik haar beplakt met dunne stof om haar wat structuur te geven.
En dat staat haar mooi.

Toen ze een nachtje goed opgedroogd was kreeg ze de eerste verflaag, zwart om de contouren.
duidelijk te maken en op enkele plaatsen bracht ik crackle medium aan voor een beetje extra effect.















Daarna kreeg ze de mooie Coffee kleur van Made@Home.
Nu kan ze weer lekker drogen en gaan we morgen verder.
                                                                                                 
Op de "naden" komt een beetje vasseline voor een extra accent, het zorgt er voor dat de verf op die plaatsen niet goed pakt en daardoor gericht weg te halen.













Nu gaat de kleur Beach er over en op enkele plekken ook nog een beetje Mustard van Made@Home.
Nu moet ze weer goed drogen voor ik verder kan met de
bewerking!



Het vervolg zie je volgende week maar als je niet zo lang wilt wachten kun je ook op mijn facebook pagina kijken.

Tot volgende week!

Geen opmerkingen: