zaterdag 2 januari 2016

Nieuw jaar, nieuwe blog, nieuwe onderwerpen

Hallo allemaal!

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2016 ik hoop dat het voor iedereen een goed, gezond en creatief jaar word.

Zoals jullie kunnen zien is de naam van mijn blog veranderd in Creatief met Gea!

Dat komt doordat ik door lichaamelijke klachten niet meer in staat ben om me met het fijne handwerk bezig te houden.
Breien, haken en quilten is voorlopig voorbij, het lijkt er op dat ik een vorm van ontstekingreuma heb die bij psoriasis patienten voorkomt.
En dat heeft er voor gezorgd dat ik me met andere dingen ben gaan bezighouden.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dealer geworden van het krijtverf merk Made@Home en daar heb ik erg veel plezier van.
Ik geef workshops en adviseer klanten bij het bewerken van hun meubeltjes, ook verkoop ik het assortiment van Made@Home en bijbehorende artikelen zoals sjablonen, kwasten, lijmen, stempels en nog veel meer.

Mijn plan voor dit blog is om vanaf nu mijn bezigheden van Creatief met Gea hier te laten zien en ik hoop dat ik jullie daar ook enthousiast voor kan maken.

Ik mis het handwerken heel erg maar kan in het verven mijn creativiteit wel kwijt en daar ben ik heel gelukkig mee!
Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen dat ik de blog veranderd doorzet en ook zo nu en dan een reactie willen
geven!
En als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je altijd bij mij terecht.
Misschien kan ik door een vraag van jou weer een blog schrijven waar ik dan ook anderen kan helpen.
Of misschien heb je een tip voor mij of de andere bezoekers en kunnen we ook van jou leren?

De planning is elke zondag een "dagboek" te publiceren en tussen door ook als ik iets bijzonders te melden heb post ik dat ook.
Morgen vind je hier mijn eerste verslag van mijn blog 2016

Tot morgen!

Geen opmerkingen: