vrijdag 10 januari 2014

Week 2 en volgende week winter



Dinsdag was er weer een quiltkring dus heb ik eindelijk weer eens gequilt
De visjes van de bom Aan de Kust
Volgende week maak ik de vuurtoren en dan ben ik weer bij

Daarna ging ik even naar de handwerkwinkel en toen heb ik toch maar een nieuwe haaknaald mee genomen

Met een soft grip haakt het toch fijner en sneller
 Gisteravond om 12 uur zat ik klaar

Ik hoopte dat week 2 al vast geplaatst werd maar helaas
Dus heb ik maar eens wat berichten gelezen en foto's bekeken en kwam ik ook een interessant Filmpje tegen
Dat moest ik ook maar eens proberen
Dus nu maak ik twee dekentjes een stoere en een lieve uitvoering
De eerste witte toer is zoals in het filmpje zonder een lossenkettingHet bevalt mij tot nu toe goed
Maar even kijken hoe het zich houd tijdens het gebruik straks, ik ben nieuwsgierig  of je het later kunt zien/ voelen

Morgen het volgende randje borduren en tussendoor verder met mijn trui
Nog een klein stukje grijs en dan verder met de pas
Misschien krijg ik hem af voor het echt winter wordt

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooie trui wordt het en wat ben je al ver. De randjes zien er ook leuk uit net als de visjes.

artisoo zei

creatieveling die je bent.