woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar

Iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2014

Alweer een jaar voorbij
Wat is er veel gebeurd en wat hebben we veel gedaan
Ik heb net mijn eerste bericht van 2013 opnieuw gelezen en ik moet zeggen........ik kan dat bericht bijna zo weer plaatsen
Mijn goede voornemens kunnen dit jaar ook nog....misschien lukt het nu wel

Gistermorgen moest ik voor we naar Ameland vertrokken nog snel wat boodschappen doen
Bij Kruidvat zag ik leuke pakketten acrylgaren....afgeprijsd dus...
Volgens mij genoeg voor een mooie Noorse trui
Ik ben allergiesch voor wol dus probeer ik het hier mee
Als de trui goed lukt en het patroon is goed te doen maak ik hem van katoen, het is jammer als ik dure katoen koop en de trui bevalt niet
De eerste mouw is af en het valt mij niet tegen
Het breit fijn
Ik weet dat je eerst met het voor en achterpand begint maar in de auto is het makkelijker om met de mouw te beginnen

 Maar toen bedacht ik mij dat ik voor een trui beter een langer kabel voor mijn rondbreinaalden kan gebruiken en ik was toch in de buurt, dus snel even naar de handwerkwinkel en daar hadden ze alleen maar een complete set
Ha ha
Nee hoor maar deze set lag mij zo uitdagend aan te kijken dat ik hem maar mee heb genomen



Een verlaat kerstkadotje  van mijzelf
Zo kan ik mijn brei spullen goed bij elkaar houden en heb ik alle maten naalden en kabels

Laat de winter maar komen
Ik vermaak mij wel
Ook met mijn leesvoer
Mijn mooie nieuwe boek, de JDL van januari en de Kerstquilt

En als ik de tijd kan vinden
Mijn man helpen met schilderen kan ook
Nog even en we hebben hier een paleisje voor ons tweeën

Geniet nog van de laatste oliebollen en hapjes
Het gewone leven begint al snel weer


3 opmerkingen:

Lita zei

Heel gelukkig nieuwjaar gewenst en veel plezier op ameland. Lekker om zo weer er naar toe te gaan met van alles onder handbereik. groetjes Lita

Guusje, zei

Wat een mooie wol de eerste mouw ziet er veelbelovend uit. En wat een mooie set heb je voor jezelf gekocht je heb zo zeker alles bij de hand. De boeken zijn heerlijk om te lezen en voor inspiratie. Ik wens jouw en je dierbaren een heel gelukkig 2014.

Handige Handjes zei

Die mouw ziet er al heel mooi uit.
Fijne tijd op Ameland! En natuurlijk een goed 2014.