zaterdag 25 januari 2014

Begint de winter......gaan wij weer naar huis

Volgens de berichten komt er eindelijk sneeuw en dan moeten wij weer naar huis
Ik ben nog een week vrij maar heb veel verplichtingen volgende week
Jammer

Gelukkig is het schilderwerk klaar
Ook heb ik voor de kinderslaapkamer eindelijk een stapelbed gekocht dus de volgende keer ga ik die kamer ook aanpakken
Zo langzamerhand word dit een echt droomhuisje

En tussendoor heb ik toch nog tijd gevonden om mijn huiswerk te maken
Eerst mijn streepjes

Ik vind het een leuk patroon maar door de grotere haaknaald lijkt het wel wat slordig vind ik
Maar in het geheel staat het goed

Daarna waren de randjes aan de beurt
Wat kan handwerken ontspannend en verslavend werken

Nu zie ik ook dat het kader niet helemaal in het midden zit maar dat laat ik zo
De komende tijd heb ik minder tijd om bij te blijven dus als ik een randje of streepje niet zo leuk vind sla ik die over
Ik ga niet later proberen om de achterstand in te halen

Wel MOET mijn trui af
Nog een klein stukje dus dat komt goed
Straks eerst het inbrei patroon dan kan ik morgen in de auto verder

2 opmerkingen:

Ineke zei

Het volgen en maken van je wekelijkse randjes en toertjes haken is echt verslavend, dat heb ik ook al ondervonden.Mooie kleurtjes gebruik je.

Liefs, Ineke

miekequilt zei

O wat jammer dat je de sneeuw mist.
Je kunt de randjes die je nu overslaat toch later nog eens borduren?!