zaterdag 14 september 2013

Nieuw dak


We waren al heel lang van plan om de dakbedekking te vervangen en eindelijk is het zo ver
De isolatieplaten liggen al op het dak en vanmiddag zijn de eerste dakgoot beugels opgehangen

Het is wel heel veel en zwaar werk maar we krijgen er een heel mooi dak voor terug
En lagere stookkosten als de kachel weer aan gaat

Tussen het helpen door en s'avonds ben ik met de lapjes bezig
Dat is een welkome afwisseling

Op de tentoonstelling dinsdag had ik een charm pack gekocht
En aangevuld met stroken uit mijn voorraad heb ik een leuke top in elkaar gezet
Vanavond kon ik al dubbelen en een quiltpatroon heb ik ook al uitgezocht

Het wordt een winter quilt met een flanellen achterkant
En warme kleuren
Het eerste blokje is gequilt
Maar nu ga ik lekker naar bed
Fijn weekend



5 opmerkingen:

Janien zei

Wat een mooie quilt! Eenvoudig, maar een mooi effect.
Geniet van de warmte in huis.

DEKAKADO zei

Mooie warme kleuren...fijne warme achterkant...HEERLIJK genieten. En een goed dak.Nou de kou kan komen wat jullie betreft. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

Francis Gortmaker zei

Je hebt er wel wat voor over gehad om naar Alkmaar te gaan! Wat een reis! Maar nu schiet je geweldig op met een nieuwe quilt, het is er ook wel weer voor!

Groetjes, Francis.

Ineke zei

Prachtige quilt is het geworden, benieuwd hoe het er uit ziet als het af is.

Fijne zondag

.Antje zei

Dat heb je snel gedaan. En zo te zien wordt het een prachtige quilt.
Veel plezier met het doorpitten.
Groetjes, Antje