woensdag 18 september 2013

Lola komt vrijdag

Als een volleerd dakdekker is mijn man op het dak bezig
Het gaat niet zo snel als we wel zouden willen maar de eerste dakpanplaten liggen op het dak


Ondertussen bak ik maar broodjes of help ik vanaf de ladder, ik durf niet op het dak, geef spullen aan en help tillen

En s'avonds verder met de warme quilt of met een leuke tochtrol van Bobbin uit de Simpley Vintage no 2

Ik heb mijn eigen Apliquick samengesteld en het werkt.....
Jammergenoeg heb ik mijn lijm vergeten maar vrijdag komen mijn dochter en schoonzoon met Lola 



Hun schoothondje een Cane Corso van nu 16 weken
Erg lief en aanhalig maar ze groeit veel te snel

En als ze het kunnen vinden nemen ze mijn vergeten etui mee
En tot dan behelp ik mij met een Pritstift, niet ideaal maar bij gebrek aan beter..

Het quilten gaat best snel en we vinden het ook steeds mooier


Ik ben op de helft van de blokken
En weet nog niet of ik de rand ook met de hand doorquilt

Maar tot nu toe is het een heerlijk warm klusje
Waarmee ik helemaal tot rust kom



2 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ojee hopelijk is je man al een heel eind op dak want met de buien steeds wil je daar niet meer vertoeven! Mooie quilt ben je aan het maken zeg!
De rode kleur is zo warm!
Fijne week
Yolanda

.Antje zei

Wat wordt dat een mooie quilt, succes met het verder doorpitten.
Die broodjes zien er wel heel lekker uit. Volgens mij is het schoothondje de schoot al wel ontgroeid. Heel fijn en gezellig weekend.
Groetjes, Antje