vrijdag 26 april 2013

Weer naar huis

Het zit er weer op
De maand is weer bijna om we gaan weer naar huis
Nog een paar dagen rustig aan doen thuis en dan begint mijn werkmaand weer
Als het goed is ligt mijn eerste verjaardag kado op mij te wachten als ik thuis kom
Het lijkt mij zo'n mooi boek
Mijn man heeft hem voor mij besteld en gistermiddag kwam er een mailtje van Geartsje dat ze het op heeft gestuurd
Mooi op tijd voor mijn verjaardag

Deze week hebben we ons terras opgeknapt
Het was een beetje kaal en sfeerloos
Maar nu heeft het een buitenkamer gevoel
De volgende keer zetten we er een paar bloembakken bij
en maken we een pergola met zonnescherm
Ongeveer zo

Mijn nieuwe kussens staan ook wel leuk op de tuinbank
Als ik het dan wat aankleed met kaarsen en zo
En een vloerkleed op het terras leg is het helemaal af

Maar nu eerst alles inpakken en opruimen
Dan naar huis 

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuk boek lijkt me dat en wat een geweldige plannen. Het zal er straks heel gezellig worden.

Karin Joan zei

leuk, die ramen bij je terras!! gezellig...

Old Red Barn zei

Oh dat lijkt me een héél leuk boek!

Goedele