donderdag 18 april 2013

Gordijn bijna klaar en vast vooruit gewerkt

De afgelopen dagen heb ik even flink door gehaakt
Mijn gordijn is bijna klaar en ik vind hem leuk
Nog een rij blokken en dan een leuke rand er langs
En dan hoop ik dat het past
Hij is voor de keukendeur thuis
Als deze klaar is maak ik een valletje voor het raam

En Via Via kwam ik op de site van haar zij heeft de Sulky Bom van 2013 compleet
Dus ben ik maar vast vooruit gaan werken
Het machine werk is klaar

En het hand werk kan nu op mijn eigen tempo
Hij is zo mooi
Perfect voor mijn werkkamer
En helemaal met restjes uit eigen voorraad
En knopen, spelden,klosjes garen en een kaartje met stopwol

Ik ga morgen proberen of ik het quiltje mooier op de foto krijg
Deze is erg flets

18-4-2013
Na verschillende plekken in de tuin geprobeerd te hebben is dit de beste foto
Het waait zo hard....

3 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Je bent een bezige bij. Prachtig gordijn heb je gemaakt en de tassen zien er ook leuk uit.
Groetjes, Marleen.

Guusje, zei

Wat is de Sulky mooi en wat geweldig dat je alle patronen al hebt. Het gordijn is ook al zo mooi geworden.

Maaike zei

Wauw, wat een werk! Mooi wordt het gordijn!


Groeten Maaike

brocante-theetuin.blogspot.nl