zondag 14 april 2013

Nog een tas en nog een

Wat doe je als het beloofde mooie weer niet komt
Je maakt nog maar een tas...........en nog een
Ik heb nu een tassen set voor een weekendje weg
Of natuurlijk om eens flink in te slaan op een beurs
Het voorste tasje lijkt groter dan het is het is echt een hand tasje


Groot genoeg voor mij, alles past er in
Zonder dat je je hele tas moet door worstelen als je je sleutels zoekt



Mijn Messenger Bag is niet groot genoeg voor mijn laptop maar ik wil graag een I Pad en die past wel


En de Weekend Tas is perfect voor een paar dagen weg
Niet te groot of te zwaar


Aan de voorkant een extra zak voor de krant en wat te drinken onderweg

De stof is nu op
Dus moet het nou wel echt mooi weer worden
Anders moet ik weer wat verzinnen

1 opmerking:

Lita zei

Prachtige tassen, toppie