vrijdag 16 november 2012

Papieren Kerst

Ik ben de laatste dagen alleen nog maar bezig met kerstversiering
Het is erg vroeg dat weet ik,Sinterklaas komt morgen pas aan
Maar als wij weer naar huis gaan wil ik de kerstsfeer hier klaar hebben
Ik heb een setje ledlampjes  op batterij en met een timer gekocht dus als wij er niet zijn gaat de verlichting gewoon aan en uit

De lampjes heb ik verwerkt in een hanger voor het raam
Het is op de foto niet zo mooi als in het echt





Maar we komen al helemaal in de juiste sfeer











Daarbij maak ik met oud muziek papier bijpassende hangers

Simpel maar een heel leuk resultaat

Elk jaar probeer ik weer andere kerstversiering te gebruiken en dit keer hier dus een papieren Kerst


Ik heb nog papier en ook nog ideeĂ«n.......

En voor thuis heb ik in  dit blad inspiratie genoeg gevonden
Er staat een artikel in over kerstballen versieren met foto's en kaarsvet
En een kerstboom maken van je kokosmat is ook erg leuk
Of een krans van takken uit de tuin
Ik kan me helemaal uitleven

3 opmerkingen:

Janien zei

Dat ziet er gezellig uit!

Guusje, zei

Wat een leuke foto's en wat een leuke raamhanger. Ik ben ook volop met kerstdingen bezig dan is het klaar zodat ik ze na 5 december meteen kan ophangen, neerzetten, leggen enz.

DEKAKADO zei

Wat een sfeertje bij jullie. Heerlijk. Dat blad is super. Ik heb het ook. Groetjes, Marleen.