donderdag 22 november 2012

Het wordt winter


Ik lees net op AD.NL dat we volgende week de flanellen pyjama's  weer uit de kast moeten halen
De temperatuur gaat flink dalen met kans op nachtvorst, ijzel en sneeuw
Gelukkig zijn we op alles voorbereid
En mochten we ingesneeuwd raken.........Ik vermaak me wel

Ik heb nog een paar baby quiltjes liggen die af moeten
Van een lap met poesjes heb ik weer venstertjes gemaakt
Er gaat er een naar de droomdekentjes en de andere twee zijn voor een nichtje
De randen moeten nog gequilt en afgewerkt
Het quiltje rechts boven is nog een kerst venstertje

Ook ligt er nog een beddenquilt waar ik maar niet aan toe kom
En moet er nog een paar sokken afgebreid worden

Maar ik ben met zoveel leuks bezig
Knipwerk voor kerstkaarten, boomhangers en andere kerstversiering

En voor een pas geboren baby een lieve pop
Met een hondje uit de Nederlandse Mollie Makes
Ik heb het patroon niet vergroot zoals het blad schrijft

Emma is de eerste kleindochter van ons beheerders echtpaar dus daar moest ik wel voor aan de slag
De pop is babyproof het hondje niet, misschien maak ik nog een andere en houd ik deze zelf

Kan ik mooi doen als we ingesneeuwd zijn
En als de postbode op tijd de nieuwe Simply-Vintage brengt kom ik de deur niet meer uit

4 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Jij komt de winter wel door zo te lezen,..

Guusje, zei

Nou jij bent voorbereid. Je hebt erg leuke dingen om handen. Wat een leuke pop. Ik hoop toch dat et een beetje meevalt met het weer.

DEKAKADO zei

Je bent ook al een papierkunstenaar. Mooi zeg. En het filmpje werkt aanstekelijk. Ik krijg zin in vakantie. Prachtig, die babypop en het hondje en ie quiltjes...om te zoenen. Hoe krijg je het allemaal voor elkaar. Je bent een snelle. Lieve groetjes, Marleen.

Janien zei

Wat lief, die pop en haar hondje! Een mooi kado.
Je papierkunstwerken vind ik ook heel mooi.