maandag 26 november 2012

Brei opdracht

 
Wat doe je als je deze foto's en berichtjes krijgt
Je gaat naar de winkel, koopt wol, haalt je breinaalden tevoorschijn en begint te breien
Toch?
Gelukkig gaat het snel
Pen 10 en een luie wijven steek
Alleen de bloem... ik moet eerst kijken of ik wel zo'n dikke haaknaald heb mee genomen

Ondertussen is de Kerstman ook gearriveerd en bij zijn vrouw gaan staan
Hij heeft een kerstboom mee genomen
Ze passen precies in het kleine stoeltje

 Vanmiddag was ik tussen mijn voorraad aan het zoeken
Ik wil nog een kerstkrans maken dus ik heb vast wat stof uitgezocht
Maar toen vond ik ook een leuke quilthanger die ik helemaal vergeten was
Dat gebeurd mij niet snel
Maar hij is perfect voor mijn venstertjes

De storm is zondag gelukkig aan ons voorbij gegaan
Overal was het windkracht 10 maar op Ameland bleef het bij windkracht 8
Alleen veel regen en harde wind




2 opmerkingen:

.Antje zei

Je kerstman en vrouw zijn prachtig. Een leuk stel zo samen.
Succes met het maken van de kerstkrans.
Groetjes, Antje

Guusje, zei

Wat een mooi setje en het breiwerk ziet er ook al zo mooi uit.