maandag 30 juli 2012

Het wordt steeds mooier

Het schilderen schiet op en het plaatje wat in mijn hoofd zit komt al een beetje overeen met de werkelijkheid
Ik kan niet zo veel doen, alleen proberen de rotzooi op te ruimen die mijn man achterlaat
en......
al weer een beetje inrichten
Soms ben ik te ijverig en wat ik opruim had niet weg gemogen of als ik een hoekje inricht staat dat weer in de weg
Maar nog even doorbijten en vrolijk blijven lachen
Dan komt alles goed
Dit tuinkasje  had ik al naar binnen gehaald om een Ameland gevoel te maken op de vensterbank
Een koraalplantje tussen de schelpen van het strand, er moet nog een mooi stukje drijfhout bij maar daar kon ik niet bij
Maar het moest aan de kant de kozijnen moeten nog een keer geverfd

Van een ander zinken kasje heb ik een vitrine kastje gemaakt
Met oude naai spulletjes

Volgens mij staat deze wel veilig

En deze vaas met rozen mag ook blijven staan
Naast de tv dan kan er weinig gebeuren
De vaas is heel apart
Ik vond hem bij het goed
Zacht groen glas met een mooi patroon
En een aparte vorm

En deze roos bij de spiegel komt zo mooi uit
zelfs mijn man gaat er met een boog omheen
Om haar niet te beschadigen

Zo nou gauw eten en dan maar weer werken

3 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

ja, nog effe geduld en dan kan je alles mooi inrichten hé.

Marjo B-W zei

Leuk die twee kasje en ook de vaas! Sterkte met de laatste loodjes van het schilderwerk e.d. en succes met het opnieuw inrichten.
Groet, Marjo B-W

DEKAKADO zei

Wat ben je heerlijk actief. En wat heb je mooie dingen gemaakt. Prachtig, die stoel. En al die hoekjes. Ge wel dig. Groetjes, Marleen.