zaterdag 11 augustus 2012

Het schilderen is klaar

Wat ben ik blij
Er kan nu eindelijk goed schoongemaakt en opgeruimd worden
Het schilderen is klaar (in de kamer dan)
Nu moet de hal en de keuken ook nog gebeuren maar dat doen we in de herfst
Ik mag nu alles inrichten

Ik heb wat oud speelgoed bij mijn haasje gezet
Naast mijn "kasje" met oud naaispul
En een stapeltje mooie tijdschriften









Op mijn rekje een bos witte hortensia's en een speelgoed eendje en een mooie oude prent
Er hangt een bos rozen in muziekpapier gewikkeld te drogen en een paar papaverknoppen



Bij de haard in een saus schaaltje nog een paar hortensia's

Nou moet ik tijd maken om de rolgordijnen af te maken
Ik werk bijna elke dag, vanaf gisteren zelfs 8 dagen achter elkaar
Maar over 3 weken ben ik weer vrij en kan ik weer rusten

Net heb ik wel even een voorraadje jam gemaakt
Het was op

En er gaat niets boven een beschuitje met zelf gemaakte jam


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat het schilderen klaar is. Nu nog het leuke werk van opnieuw inrichten. Ja, eigen gemaakt jam is echt lekker. Verleden week had ik ook al blauwe bosbessenjam gemaakt. Yummie!

Guusje, zei

Het is mooi geworden heerlijk als alles weer is geschilderd en heerlijk eigengemaakte jam.

Anneke zei

wat fijn dat het schilderen klaar is enhet komt er allemaal heel gezellig uit te zien.
dus jullie genieten daar van een bourgondisch leven?
tenminste als alles klaar is.
wat lijkt mij dat heerlijk zeg.
fijne dag en groetjes vanuit Harderwijk

DEKAKADO zei

WOW, wat is dat mooi geworden! En gezellig. Nu is de geniettijd weer aangebroken. Groetjes, Marleen.