zaterdag 10 maart 2012

Toch nog een mooie dag

Ik ben al een tijdje ziek, zwak en misselijk
En heb niet veel fut of zin om wat leuks te doen
Ik lig in bed of hang wat op de bank
Maar dat moet maar weer afgelopen zijn
Dus hup onder de douche, aankleden en naar buiten


Ik ben eerst naar Oldenzaal gegaan naar de Beurs
Daar vond ik een bierglas uit Urk en een Weckglas
Een lief zeepbakje en een zakje houten knopjes en een kaartje mooie dunne naainaalden
Vooral het bierglas is puur jeugd sentiment en in de weckpot zet ik een hyacint die topzwaar is geworden
De knopjes komen nog wel van pas en het zeepbakje is gewoon leuk


Toen ben ik nog even net voor sluitingstijd bij het Goed in Hengelo gaan kijken
 Daar vond ik deze mooie lap en tijdschriften
En een handig kapstokje/molentje om op mijn werkkamer op te hangen
Leuk voor lintjes of zo


Maar eerst op de bank uitrusten
Met.....
De nieuwe Simply Vintage
Gekocht van Jeannet
Wat een mooi blad is dat
Heerlijk om steeds weer in te kijken het lezen komt later


Speciaal voor de Franse tijdschriften en boeken ben ik begonnen me een cursus Frans via internet
Ik heb les 3 nu gehad en het valt mij niet tegen
Ik begin het een beetje te begrijpen
Maar met zoveel mooie tijdschriften is het de  moeite wel waard

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat een leuke dingen heb je bij elkaar gescharreld. Daar zou je bijna beter van worden. En de simply vintage lijkt me ook echt iets voor jou. Geniet er lekker van en rust fijn uit. En beterschap gewenst. Liefs, Marleen.

Guusje, zei

Wat een leuke dingen laat je zien en ik hoop ook dat je je snel weer beter gaat voelen.