vrijdag 23 maart 2012

Mag ik jullie voorstellen aan ?

Zoals ik al eerder vertelde wil ik een beertje maken
Ik was al aan het zoeken geweest op het web maar kon niks geschiktst vinden
Tot vanmorgen de nieuwsbrief van Jookies kwam
Nieuw in haar webshop...........Mohair en nog veel meer, voor beren maken 
Dus nu wacht ik op de post


Ondertussen brei ik door
Het patroon van de haasjes heb ik hier geplaatst voor de liefhebbers
Als vulling gebruik ik piepschuim eieren van de Wibra, licht en onbreekbaar
Het gebreide ei is veel kleiner als de eieren van Arno en Carlos
De motiefjes haal ik uit een oud breiboek


En.......
Ik heb ook vast een beer gemaakt om te oefenen
Het patroon komt uit het winternummer van Primitive Quilts and Projects
Dit is Boukje de Beer
Boukje is gemaakt van Badstof geverfd met koffie en gevuld met schapenwol
Voorlopig moet Boukje met de Paashaas spelen maar hij krijgt snel nog een paar vriendjes

4 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh Boukje is echt leuk geworden! Beren wat zijn ze toch leuk! ik ben benieuwd hoe je nieuwe patroon gaat worden!
Fijne dag
Yolanda

DEKAKADO zei

Wat ben je toch een kanjer op dit gebied. Het ziet er zo gezellig uit. Liefs, Marleen.

Hennie zei

Wat leuk die paas haasjes en boukje mag er ook zijn hoor ! ! !

Groetjes Hennie.

Guusje, zei

Wat is Boukje leuk geworden en ja leuk al die berenspullen bij Jookies ik zit ook al te bedenken wat ik eens zal gaan bestellen.