zondag 25 maart 2012

Een mooie dag

Het was vanmiddag fantastisch weer
We hebben heerlijk buiten gezeten en ik ben zelfs wat verkleurd
En er komen nog veel meer van die fijne dagen
Zo in het voorjaars zonnetje  heb ik lekker zitten breien
Een paar baby sokjes met extra dikke voetjes
Lekker warm en zo klaar


Bij Drops hebben ze weer een mooie Paaskalender en het patroontje van vrijdag was zo mooi die moest ik breien
Een kuikentje maar te groot uitgevallen of ik moet struisvogel eieren kopen
maar ze staat nu bij de beren en muizen


Zolang ik de bestelling van Jookies nog niet heb gekregen moet ik maar wat anders verzinnen
Boukje heeft er wel een vriendje bij
Dit is Frederik 
Frederik komt ook uit de Primitive Quilts and Projects 
Ik ben niet tevreden met het sjaaltje maar dat komt nog wel
Ik heb nog twee patronen dus de familie groeit nog
En als ik de mohair heb gebruik ik het patroon wat het beste bevalt


Ik heb ook nog wat kleine patroontjes geplaatst bij de leuke-patronen van de Textielkunstbus
En blok 3 van de hartenbom is ook klaar
Eenvoudig maar mooi

4 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Jij bent ook productief. En het kan allemaal buiten. Wat een schattig kuikentje. Ik zal eens snel kijken bij drops. Die sokken zijn ook mooi. Leuke kleuren heb je er voor uitgekozen. Echte lentekleuren. Het beertje is een lieverd. Dat kun je zo zien. Mooie verzameling heb je bij elkaar gemaakt. Liefs, Marleen.

Nanske zei

Wat een mooi paaskuiken...
En tja...wat groter uitgevallen.Is toch niet erg,he.
Dan zie je toch meer?
Mooi, groetjes

Guusje, zei

Wat een leukerds zijn dit allemaal. Ik vind ze prachtig.

Boekenstek zei

Leuk dat ik in je bloglist sta. Ik heb je ook toegevoegd in mijn blog. http://boekenstek.blogspot.com/
Hartelijke groeten,
Pleun