dinsdag 14 december 2010

Kerst gevoel

Voor mijn dochter kan het niet bont genoeg met de kerst






















Haar beren voor het raam
en de kerstman daar boven

En haar kerstdorp op de kast

Er blijft maar weinig plaats voor mijn kerstgevoel
Op mijn kastje naast mijn stoel heb ik een paar van mijn schatten uitgestald en dat is niet geheel naar haar zin

De afgelopen jaren waren wij op Ameland met de kerst en mocht zij hier helemaal alleen beslissen hoe de versiering werd uitgevoerd

Dit jaar moet ik eerste kerstdag werken dus zijn we thuis en heb ik inspraak
Ik ben nu 3 dagen vrij en ga mijn eigen ideeën inbrengen

Mijn winterlandschap onder de stolp




en mijn varkentje met krans
 
Vind ze niet mooi er moet veel meer kleur voor haar
 
Gelukkig heb ik nog een huis om te versieren

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Wat een heerlijke dochter heb je en wat een fantastische moeder ben je.
Liefs, Marleen.