dinsdag 21 december 2010

Houtje Touwtje en Takkenvrouwtje

Mijn Takkenvrouwtje is af en heeft er ook een vriendin bij "het Houwtje Touwtje Vrouwtje"
Samen zijn ze deze kerst al fotomodel op mijn digitale kerstkaart










Het takken vrouwtje heeft haar kerstjurk aan en heeft afneembare vleugels haar lange onderbroek en de jurk zijn afgewerkt met antiek kant en ze draagt een hartje met de Noorse kerstwens GOD JUL


Omdat het vriendinnetje erg slap was zo zonder ruggengraat heeft ze steun gekregen van wat takjes daar heeft ze dus haar naam vandaan


Ze is gekleed in haar mooiste jurk met smokwerk en kant aan de mouwen en ze krijgt nog sokken voor de kou

Om de jurk te beschermen bij haar dagelijkse bezigheden draagt ze een schort

De twee vriendinnen krijgen een ereplaats deze kerst

3 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat ben jij daar heerlijk bezig creatieveling.
Super.
En origineel.
Ik stap nu over naar de mail.
tot zo.hi,hi.
Liefs, Marleen.

Liesbeth Wessels zei

Ziet er gezellig uit daar op Ameland, lijkt me ook een fijne plek om daar nu te zitten. Leuke kaart en leuke poppen
Voor jou ook een goede kerst ! groet liesbeth

Lita zei

ontzetend leuk gedaan hoor alleen ik kreeg niet alle foto's tezien,zal wel aan de verbinding liggen
groetjes Lita