zaterdag 18 december 2010

Ik ga op vakantie en neem mee....

Ik ga op vakantie en neem mee:
  1. Mijn man, zonder hem is het niet leuk
  2. De hondjes, zonder hondjes gaat mijn man niet mee
  3. Mijn kerstkadotjes van de kerstruil, die heb ik nog steeds niet uitgepakt
  4. Kerstversiering en veel kaarsen, we willen sfeer
  5. mijn naaimachine,folkart christmas quilt om af te maken,stofjes voor?                 en tilda  voor de inspiratie    
  6. Mijn `oude` kerstplaid met bijpassende hondjes en kussentjes, voor op de bank tot de Folkart klaar is
  7. Breiwerk, warme sokken, wanten en muts  
  8. Mijn laptop voor het broodnodige contact









9. Lekkere hapjes en zo voor als we ingesneeuwd raken
10. Mijn nieuwe kleren ik heb sinds heeeel lang weer een rok gekocht met een maillot en beenwarmers lijkt me heel stoer met mijn laarsen

Let it snow let it snow let it snow
Ik ben er klaar voor

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Gelukkig je lappetoppie is ook mee.
Ik mail je snel.
Geniet lekker.
Liefs, Marleen.