zondag 30 oktober 2016

Leuke raampjes

Voor wie nieuwsgierig is naar wat er met het hout gebeurt is begin ik daar maar mee!
Ik heb er raampjes van gemaakt voor de kerst.
Kerstraampjes workshop
Ze zijn bedoeld voor een workshop, het raampje wordt geverfd met krijtverf en met verschillende technieken verouderd.

Daarna komt het leukste, het aankleden van het raampje.
En na de kerst kan het raampje gewoon blijven staan met een leuke krans of zo.












Maandag is weer een paspop verhuist, naar Amsterdam dit keer.
WorkshopPaspoppen

Deze man stond al een tijdje te wachten tot hij uitgekozen werd, elke keer ging er een dame weg en hij bleef maar staan.
Aanstaande woensdag gaat een van de dames richting Limburg, mijn poppen komen in het hele land terecht
Het is zo leuk om te zien wat iedereen maakt van een eenvoudige paspop.
Echte modellen worden het.










Dinsdag heb ik de eerste Dry Needling Therapie gehad.....
Nou dat heb ik gevoeld zeg, dat is een pijnlijke behandeling.
Maar....samen met de electro stimulatie merk ik wel verschil.
Dus gaan we maar even door.

Deze week heb ik, na lang zoeken eindelijk het boekje Verftechnieken 2 gevonden op MP.
Ik moest nr 1 er bij nemen maar die kon ik al weer doorverkopen voor ik hem thuis had.
Zaterdag ochtend had ik ze in huis.
Het is zo'n leuke serie boekjes, ik kijk er regelmatig even in.
Tilly Cambre inspireerd mij elke keer weer.
Ik vond het altijd heel leuk als ze weer een workshop in de Decoreren Landelijke Stijl had.




Donderdag middag zijn we gezellig wezen winkelen in Northorn, ons favoriete stadje in Duitsland.
De winkels zijn al helemaal in kerstsfeer en ik heb veel leuke dingen gezien.

In december als de kerstmarkt opgebouwd is gaan we nog een keer!


Dat is een traditie geworden.

Het is weer een heerlijk weekend, zon en een redelijke temperatuur, echt een weekend om er op uit te trekken.
Mijn dochter en schoonzoon zijn naar Ameland, een weekendje uitwaaien.
Wij gaan volgende week weer.
Maar nu gaan we genieten van het weer, op de fiets!
Lekker een paar uurtjes ontspannen.

Heb jij nog plannen?
Fijne zondag!

7 opmerkingen:

Marie-José zei

Leuk idee zeg van dat raamwerkje! Ga ik onthouden ;-)
Fijne zondag nog Gea!

Mirjam zei

Dat is echt een heel leuk raampje geworden zo. Jij bent best al flink in de kerstsferen hè? Voor mij nog even te vroeg hoor, al gaan wij over twee weken ook wat voor de kerst frobelen tijdens onze crea-avond.
Fijne namiddag en avond,
liefs,
Mirjam

Marijke zei

Wat leuk geworden je ramen!!!
Leuk dat de paspoppen van jou door het land reizen hihi!
groetjes van Marijke

Anoniem zei

Ze zijn leuk, die raampjes!!

Je bent wel erg goed bezig zeg!!Volgens mij weet jij ook van geen ophouden!

Fijne avond nog!

Elizabeth zei

Aha, daar was het hout voor nodig! Ja, ik was best benieuwd hoor...
Ik vind dit erg leuk! Ik houd helemaal niet van glitters en glamour rond kerst.
Maar zo'n raampje is enig...
Sterkte met je therapie en neem op tijd gas terug hè...

Groetjes, Elizabeth

Josephine zei

Dit is een heel leuk idee Gea, de houten raampjes,
zeer decoratief en zoals je al zegt in alle j
te gebruiken.

Wel heel fijn te lezen dat de onvriendelijke behandelingen
een positief effect geeft, zeker de moeite waard om er mee
verder te gaan.
Leuk hé dat al jou poppen door heel Nederland te vinden zijn.

En wat een gezelligheid alvast de sfeer van Kerst te
kunnen proeven. Het schiet al weer flink op en die
periode is toch altijd heel sfeervol dat je bij het zien
van al dat leuks de smaak meteen weer te pakken krijgt.

Wij hebben vandaag heerlijk een lange wandeling gemaakt
met de hond, en vooral heerlijk lui gedaan, hihi.

Fijne week,

Groetjes,
Josephine

lien zei

Wat een leuke raampjes, heel sfeervol!