dinsdag 14 februari 2012

Valentijn

Het is 14 februari en zo als elk jaar heeft mijn man de afgelopen week gemopperd over Valentijnsdag
En.... elk jaar krijg ik toch weer een lieve verrassing
Deze mooie roos kreeg ik met een ontbijt op bed
Lief hé


Even later kwam de postbode met een dikke envelop voor mij
38 Japanse lapjes


Besteld via de Prikbord Markt 
Nou kan ik door met de Bom van Yoko Saito 
Misschien maak ik de hele Quilt wel 
Met zulke mooie stofjes en dat mooie patroon, ik weet het nog niet


Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en ben de hele dag al aan het proberen begrijpen hoe je alles instelt
Ik ben niet blond en ben behoorlijk technisch maar elke keer als ik denk ..ik heb het voor elkaar is iets anders weer weg
Morgen komt mijn zoon
Hij houd wel van een uitdaging dus..........
Hier word ik toch te oud voor

5 opmerkingen:

Marijke zei

Altijd leuk een verrassing op Valentijnsdag!
groetjes Marijke

Guusje, zei

Wat een mooie roos en je lapjes helemaal geweldig.

DEKAKADO zei

Prachtig die roos. Misschien droogt hij wel heel mooi in. En je lapjes? Leuk om te verwerken lijkt me. Groetjes, Marleen.

.Antje zei

Prachtige lapjes. En wat leuk, ontbijt op bed met zo'n mooie roos erbij. Zal het mijn man eens laten lezen, kan hij misschien nog iets van opsteken. Hoewel... denk niet dat hij na 30 jaar nog ineens zo romantisch wordt....
Groetjes, Antje

Anoniem zei

Hahahahahahahahahahahahahahaha!! Mama, zet jij nu gewoon op je blog dat jij 'behoorlijk technisch' bent?!
Ik vind je wel lief! :-)