dinsdag 10 januari 2012

Huisjes

Het is zo ver, ik ben ook begonnen
Als iedereen aan het bouwen gaat kan ik niet achterblijven...toch...of...


Nee hoor
Voor mij niet elke dag een huisje
Ik heb nu wel een paar huisjes gebouwd maar die zijn voor mijn kleindochter




Ik ben begonnen met het quiltje voor Kayleigh en daar komen ook huisjes in en hondjes en hartjes
Leuke vrolijke kleuren en een speciaal stofje
Met een printje ontworpen door de grote broer 


Adrian 2 jaar geworden in augustus en nu al ontwerper
Het stofje ga ik gebruiken voor applicaties
Foto's komen binnenkort


Mijn bedquilt moet even wachten, ik kom stof te kort
Zaterdag kan ik stof bij kopen en dan ga ik weer verder
Maar hij word mooi
                       


Ondertussen ga ik ook verder met de hexjes en er zijn al weer 4 bloemen klaar
Alleen nog vullen en aan het hart naaien


Ik zit mooi op schema volgend winter slapen wij lekker warm

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke projecten heb je laten zien en die huisjes zijn zo leuk !!
Fijne dag,
Groetjes, Ellen

Katrientje vanalles zei

't ziet er allemaal weer heel leuk uit.

Margreet zei

Mooie dingen laat je weer zien! Leuk je huisjes en je bedquilt vind ik schitterend.

DEKAKADO zei

Wat een mooie foto's Gea. En je bent lekker met veel mooie projecten bezig. Groetjes, Marleen.