woensdag 4 januari 2012

Storm en een nieuw project


Het nieuwe jaar is begonnen met een flinke najaarsstorm
We zijn even naar het strand geweest toen de storm ging liggen
Het is geweldig om te zien hoe snel de donkere wolken plaats maken voor de zon


Posted by Picasa
De natuur is helemaal van slag, we hebben de zomer in mei en juni en de herfst in januari
Onze roos tegen het huis op Ameland bloeit en de kamperfoelie loopt uit

En ondertussen ben ik met een nieuw project begonnen
Een quilt voor mijn bed, na de lekkage vorige maand is mijn quilt op bed niet meer te gebruiken dus moet er een andere komen
Ik had een mooi patroon uitgezocht in de Primitive Quilts and Projects maar dus weer niet meegenomen dus ik moet het doen vanaf het plaatje
Geeft niet nu kan ik de quilt helemaal in mijn maat maken, het is iets meer denkwerk maar ja...
 De eerste 2 blokken zijn klaar en ik ben tevreden met het resultaat tot nu toe
Het is een eenvoudig patroon maar het mooie zit in de ondergrond
Ik laat het zien als ik meer blokken klaar heb

Maar nu eerst naar de winkel en dan weer verder met mijn quilt

3 opmerkingen:

Annie zei

Hallo Gea
Heel apart dit weer, en dan hadden ze het over een horror winter. Als je zo dicht bij het strand bent is het verleidelijk om er naar toe te gaan met deze storm, lijkt mij heerlijk maarja 1 1/2 tot 2 uur rijden dan laat je het wel. Mooie blokken voor je quilt.

Groetjes Annie

DEKAKADO zei

Wat een weer. Je quilt wordt weer een topper. Geniet er van.

Mosbee zei

Hier heeft het ook gestormd
Ben es benieuwd of er nog een winterprik aankomt, nu lijkt het hier ook wel lente, achter het glas dan toch.
Jij maakt ook mooie dingen
groetjes