dinsdag 19 juli 2011

Een kadotje uit België

Vorige week had Katrientje zolder opruiming en bood allerlei lapjes en andere spulletjes aan voor liefhebbers 
En daar heb ik op gereageerd en ze had mij ook wat toegezegd  Hoera

En dus zit ik al een paar dagen bij de brievenbus en er kwam maar niets alleen maar folders en rekeningen
En toen moest ik vanmiddag toch echt naar de winkel en langs kantoor want vanavond moet ik weer werken, de postbode was toch al weer geweest en weer niets uit België voor mij




Toen ik weer thuis kwam was er een pakketje voor mij bezorgd uit België 
Het was met de postpakkettendienst bezorgd en niet via de postbode 
Dus heb ik alles laten staan en eerst mijn kado uitgepakt
En kijk eens wat er in zat




6 houten klosjes zwart naaigaren, een mooie lap zachte pastelkleurige rozen stof en een kalender van Jaklien uit 1977 het geboorte jaar van mijn zoon


Ik ben heel erg blij met mijn kadotje uit België en hoop dat Katrien leuk vind wat ik haar heb gestuurd 

3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een lieverd is zij toch!! Geniet van je mooie spulletjes...

Katrientje vanalles zei

ah, aangekomen. Leuk dat ik anderen blij kan maken met de spullen die ik toch maar in de doos laat zitten in plaats van er iets mee te doen.
Groeten Katrientje

Annefred zei

Altijd leuk zo'n kadootje en wat fijn dat iemand z'n zolder opruimt en meteen ook aan anderen denkt!