maandag 4 juli 2011

D M C kastje

Ik ben vanmiddag even naar Het Goed geweest ik had even tijd voor ik moest werken
En daar zag ik een origineel ladekastje van D M C borduur?garen 
Het was erg smerig en 1 frontje is gebroken maar het was ook maar € 2,50 geprijsd dus dat kon ik niet laten staan
Onder werktijd dacht ik steeds aan mijn mooie kastje




Er moet wel wat aan gebeuren maar ik ben er blij mee
Ik ga hem alleen goed schoonmaken niet schilderen of zo
Dat zou jammer zijn van het mooie logo












Na een goede schoonmaakbeurt kan mijn borduurgaren er in
Voorlopig eerst alleen het machine garen




Mijn strengen borduurzijde pak ik later in ik kan er nu niet bij
Onderin in de lade zonder frontje kunnen de kleuren kaarten heb ik alles bij de hand


Straks op mijn mooie werkkamer/zolder 



5 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat bof je weer. Een origineel dmc kastje. Neem je die ook mee in de bus? Groetjes, Marleen.

Unknown zei

ja hij gaat mee op reis als hij helemaal gevuld is

Guusje, zei

Wat een originele vondst voor dat bedrag normaal zijn ze heel veel duurder. Heel veel plezier ermee.

Sylvia zei

Heerlijk zo'n aanwinst. Dan ben je een echte bofkont hoor. Super!

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Gea,

Dit is een leuke blog.
Heerlijk je verhalen en mooie dingen die je maakt..
Natuurlijk ga ik je volgen hoor.
Kom je ook eens een kijkje in mijn wereld nemen?

Liefs..Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com