woensdag 11 mei 2011

Een dagje Zutphen met Marleen

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan (voor mij dan)  want ik had afgesproken om met Marleen om te gaan shoppen in Zutphen
Om kwart voor 10 zat ik in de auto voor een ritje van ongeveer 50 minuten nou niet dus
Ik ben al eerder naar Warnsveld gereden dus ik dacht dat lukt wel
Voor alle zekerheid voor het slapen gaan nog maar even op de routeplanner gekeken en ja hoor 52 minuten duurt de rit en ik weet waar ik langs moet
Maar op weg naar Marleen begin ik te twijfelen welke afslag moet ik ook weer nemen???
Nou ik heb ruim een uur en een kwartier nodig gehad en met hulp van een paar hele aardige vuilnismannen kwam ik op de plaats van bestemming

Geen tijd meer voor koffie direct naar Zutphen en shoppen
Wat een leuke stad en war hebben we het getroffen met het weer
We hebben kleine winkeltjes bekeken en hebben lekker gegeten en koffie gedronken op een terras en natuurlijk naar Petra Prins daar was ik nog niet eerder geweest
Ik kon niet kiezen  dus heb ik niets gekocht
Maar er was een andere stoffen winkel waar ze stalen gordijn en meubelstof verkochten




Het is maar goed dat ik niet zo dichtbij woon anders stond ik morgen weer op de stoep, wat een keuze
En nu weet ik ook wel wat ik bij Petra Prins had kunnen kopen
En in dat leuke kleine rommel winkeltje van Malle Pietje en bij de Pelikaan en bij.....

Als afsluiting hebben we lekkere koffie gedronken bij De Pelikaan wat een mooie zaak


Marleen ik kom nog snel een keer weer

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Jaa, het was gezellig. Dat ene boek zweeft nog door mijn hoofd. Een volgende keer zal vast snel volgen. Mooie foto's heb je gemaakt.Liefs, Marleen.