vrijdag 27 mei 2011

Aquarel

Ongeveer 25 jaar geleden heb ik aquarelles gehad maar ik heb al jaren geen penseel meer in mijn handen gehad
Maar ook mede door Marleen en haar mooie schilderijen gaat het toch weer kriebelen
En heb ik mijn oude blok maar eens opgezocht
 

Duinroos

Heuvellandschap




















Toen op zoek naar mijn materialen maar ik denk dat alles door de kinderen in beslag hebben genomen vooral Marissa kon het altijd wel goed gebruiken en ze heeft ook wel hele mooie schilderijtjes gemaakt


deze maakte Marissa toen ze 10 jaar was


en Ioor met 11 jaar

Dus het is wel goed besteed vind ik zelf als trotse moeder

Gisteravond heb ik dus maar inkopen gedaan en mijn tas afgemaakt


Nieuwe tas voor een oude hobby

Maandag gaan we naar Ameland en kan ik proberen mijn vaardigheden weer op te halen
Ik hoop dat het net zo gaat als met fietsen.... Misschien kan ik het nog

Maar zo niet over een paar weken krijg ik van een oud collega van mijn man een opfris curcus

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een prachtige rozen stoffen en tassen... altijd leuk toch! hihi!
fijn weekend,
groetjes Marijke

Miny zei

Leuk die tas, als je tijd hebt morgen is het de moeite om even langs de Ganzerik te gaan, ben er vandaag geweest erg gezellig.

Groeten Miny

DEKAKADO zei

Wat geweldig! Je kunt prachtig aquarelleren. En mooi die tassen. Ik kan geen postje plaatsen. Zo raar. Blog heeft vast weer kuren. Balen.Liefs, Marleen.