dinsdag 11 januari 2011

Alles kan een mens gelukkig maken

Wat kun je gelukkig zijn na een middag winkelen
Eerst naar Delden en daarna naar Oldenzaal
De Buit


Voor de CWDQ heb ik stof nodig, veel stof

Dus ik ben gaan winkelen bij  Handwerkzaak ITY in Delden hadden ze veel stof maar niet wat ik zocht
Wel vond ik in een mand drie afgeprijsde lapjes dus het was niet helemaal voor niets

Toen door naar  Lohuis Tijhuis in Oldenzaal daar heb ik een Rol met 21 stofjes van licht beige tot heel donker bruin, een charmpak Summer's End en een bundeltje met blauw, rood en beige gekocht
In de opruiming ook nog een oude uitgave van creatief met Patchwork en een boek Quilts voor de Kinderkamer





En gisteravond het boek besteld bij Bol.com als het goed is heb ik hem vrijdag of zaterdag 
Het is niet het boek van Barbara Brackman maar deze leek mij ook mooi


Ik ben helemaal blij

1 opmerking:

Mascha zei

Wat leuk dat je ook aan de CW quilt ga beginnen. Ik ben druk bezig om op 14 januari een blokje te laten zien misschien wel twee.
Groetjes Mascha