dinsdag 24 februari 2015

Leuke stof

In Enschede is sinds kort weer een kwantum en daar ben ik even geweest
Ik wilde een stukje stof kopen voor een kussen
Wat ik nodig had was er niet maar wel wat anders 
Landkaart stof 
En daar kun je ook hele leuke dingen doen

Eerst heb ik een oud krukje geschilderd met kalkverf Gris Verde van Anne's Shabby Paint 
En een nieuwe zitting gemaakt met een stukje landkaart 
Daarna dacht ik dat het ook wel leuke kussenhoesjes zouden zijn
En als je dan bezig bent komen de ideeĂ«n vanzelf 
Dus ben ik de kast ingedoken en heb er een oude broek uitgehaald 
Samen met de stof is het een hele leuke poef geworden

En als laatste heb ik een lampenkapje bekleed
Welk kleine jongetje of meisje natuurlijk zal dit mooi vinden





1 opmerking:

Guusje, zei

Wat leuk allemaal en wat een leuke stof heb ke ervoor gebruikt. Ja de Kwantum is een heerlijk winkel.