donderdag 13 november 2014

Glazen ster

Een paar weken geleden heb ik samen met mijn schoonzus een Workshop glasfusing gedaan
Het was een hele leuke middag en zeker voor herhaling vatbaar


We hebben allebei een ster gemaakt
Op een mal van hittebestendig papier leg je de stukjes glas in de gewenste kleuren en je moet er voor zorgen dat het een egale laag vormt
Als je tevreden bent moet het in de oven en na een paar dagen mag je je kunstwerk ophalen


 is mijn ster geworden 


We willen snel nog eens gaan
Kijk Hier maar eens voor de mogelijkheden.   

Maar eerst moet ik nog wat haken voor een baby die deze week verwacht wordt
Omdat het geslacht nog niet bekend is maak ik een jongens en meisjes omslagdoek 

Het meisjes model is klaar en voor een jongetje maak ik de zelfde in deze kleuren

Ik ben bijna klaar en dan moet ik maar eens in de lappenmand zoeken voor een paar geschikte lapjes en draadjes voor deze

Ik zag dit vanmorgen op fb
En dit is helemaal mijn smaak

Ik verveel me niet 

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Heel goed om even goed voor jezelf te zorgen.

Guusje, zei

Wat een mooie ster. Knap gedaan hoor en wat een mooie cape voor de baby.