zaterdag 12 april 2014

Kinderkamer is klaar

Nee ik ben niet zwanger en ik krijg ook geen kleinkind erbij
Maar we hebben in de bungalow een kinderkamer
Ik wilde al heel lang een stapelbed  en de muren moesten ook nodig aangepakt dus.....

In januari had ik al een bed gekocht maar verder waren we nog niet gekomen
De deur en de kozijnen waren al wel geschilderd maar de muren nog niet
Nadat mijn man dat gedaan had kon ik mij uitleven
Van een oude Jan Jans en de kinderen heb ik een border gemaakt om het wit af te zwakken

Zo gaan de kinderen misschien wel graag naar bed
Achter het bed heb ik een leeshoekje gemaakt
Er staat een tafel om te tekenen of een spel te doen
En voor de grote kinderen is er een tv en play station

Het gordijn is vervangen en een gaatje in de hor is gerepareerd 
Nog even een dweil er door en de eerste gasten kunnen komen

En ik kan weer verder breien aan mijn trui

2 opmerkingen:

Ineke zei

Gezellig!!!

DEKAKADO zei

Prachtig ziet dit er uit. En alle andere creaties die je hebt gemaakt zijn ook uniek en schitterend. Groetjes, Marleen.