donderdag 5 december 2013

December 2013

Nadat de Goede Sint ons zondag al heeft bezocht
Kunnen we ons nu weer gaan bezighouden met de kerst dat is toch wel de favoriete tijd van het jaar
Ik ben al op zoek naar een leuke kleine kerstboom en het eerste kerstgroet is al in de kamer
Ik vond een leeg verrekijkertasje en daar heb ik wat groen met gedroogde bloemen en papieren versiering in gedaan samen met wat lichtjes en kaarsen

De kaarsen heb ik wel wat bewerkt
Want zeg nou zelf

Dit kan niet
Dus met wat cacaopoeder in de oven
En het ziet er rustiek uit en is geschikt voor de kerst

 


Daarna ben ik met boterhamzakjes gaan stoeien
Voor een hart aan mijn luik
Er kunnen ook lampjes in maar dat laat ik achterwege denk ik

Mijn eerste kerst verrassing is er ook al

Van Bep lief hè
Morgen ben ik vrij en dan ga ik de boom zetten
Dat is wel vroeg maar hij moet alweer voor nieuwjaar opgeruimd worden
En we willen er wel even van genieten

Iedereen een fijne Sinterklaas avond, ik ga werken
Ook wel gezellig






Geen opmerkingen: