zaterdag 9 november 2013

Sjaal is af.........dacht ik


Gisteravond heb ik de sjaal afgehaakt maar toen ik hem vanmiddag goed bekeek zag ik een foutje
En een nogal storend foutje
Op ongeveer drie kwart van de sjaal heb ik niet de hele breedte gebreid en ben zo verder gegaan
Dat moet opnieuw
Jammer

Maar ik ga eerst verder met de vingerloze wanten/polswarmers
Dan weet ik hoeveel wol ik over heb
De eerste is klaar en zit perfect
 Het patroon heb ik Hier gevonden














Mijn nieuwe magnetron is woensdag afgeleverd
Ik heb hier nu ongeveer de zelfde als thuis
Een Sharp met een inhoud van 40 liter

Dus ik kan nu alles bakken wat ik wil
Het eerste broodje en de cupcake's zijn  al op en deze appeltaart is voor bij de koffie
Eerst nog even slagroom halen

De oude magnetron is kleiner en heeft een niet zo betrouwbare oven
Voor het opwarmen goed genoeg maar.....ik wil meer bakken

Geen opmerkingen: