maandag 28 oktober 2013

Eerste herfststorm

Het is eind oktober en ik heb nog gewoon blote armen als ik ga werken, lekker een t shirt onder mijn uniform en dat is genoeg.      
Maar dat kon nu wel voorbij zijn
We beleven nu de eerste herfststorm dit jaar en daarna....ach nog 3 dagen en dan ben ik weer vrij

Maar ik ben me al aan het voorbereiden op ander weer
Bij de wibra hadden ze nog drie bollen "fenna" wol
Heerlijk zacht en genoeg voor een sjaal en muts

Van Marijke heb ik ook vast het tweede deel van Aan de Kust gekregen
Dan kan ik op Ameland verder met de bom


 En ook de nieuwe Simpley Vintage heb ik om me de maand november mee te vermaken
Morgen maar even kijken of ik voldoende voorraad heb of dat ik nog eerst moet inslaan
Ik moet natuurlijk wel goed voorbereid zijn op slecht weer

Mijn dochter had vorige week een goed idee
Ze wilde met opa naar het Oorlog en Vrede Museum in Nijverdal en vroeg of wij mee wilde gaan
Wat indrukwekkend
De opkomst van Hitler met foto's en verhalen en daarnaast Anne Frank als extra tentoonstelling maar ook wapens en taferelen

Het museum is niet zo erg groot maar heel bijzonder als je in de buurt bent is het een aanrader
Ook voor jongeren is het een interessant uitje
En opa.......hij wil nog wel een keer of als het kan naar Oorlogsmuseum Overloon
Want dat is veel groter 



1 opmerking:

Guusje, zei

De Fenna wol is erg mooi en fijn om mee te werken ik ben er een omslagdoek mee aan het haken. Je zult je zeker niet vervelen met zulke leuke dingen die je laat zien. Het museum lijkt me heel bijzonder en indrukwekkend.