dinsdag 22 januari 2013

Startpagina is live

Ik heb geen tijd voor quilten of ander handwerk
Ben alleen maar bezig met de computer
Het overnemen van de Startpagina's is meer werk dan ik verwacht had maar dat heeft ook te maken met het overzetten van de linken naar het nieuwe systeem
Maar nu is er een begin
En volgens mij wel een mooi begin
Kijk maar eens http://quilten.startpagina.nl/
Ik ben tevreden en de eerste reacties zijn heel positief
Het geeft wel weer nieuwe energie om door te gaan met de volgende pagina
En op z'n tijd een lekker kopje koffie helpt ook wel

Ondertussen is het echt winter geworden en ligt ook hier een dik pak sneeuw
Het is een schitterend gezicht
Net een sprookjes wereld
Alleen de vogels hebben het wel moeilijk
We hebben een van de bomen dan ook vol gehangen met voer
Het wordt steeds drukker in onze tuin
Vooral meesjes en roodborstjes
Maar ook zo nu en dan een specht en zelfs buizerds bezoeken onze tuin
Als je goed kijkt zie je midden op de foto een buizerd met zijn prooi
Ik kon hem niet dichterbij fotograferen maar het is indrukwekkend

Ik ga weer verder met mijn klus
En hoop dat ik binnenkort weer tijd voor mijzelf heb



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Het ziet er prachtig en overzichtelijk uit. Nog even er tegen aan en dan heb je weer tijd voor jezelf. Maar houd jezelf wel goed in de gaten, want dit soort werk kan heel erg verslavend werken.
Groetjes, Renske

Mir zei

Hallo,

Nou zeker weten, de startpagina ziet er "gelikt"uit hoor!!

groet, Mirjam

Miny zei

De pagina ziet er vrolijk uit, leuk gedaan, succes!

Groeten miny

Hennie zei

Ik heb even gekeken de pagina ziet er hartstikke fleurig uit, mooi en overzichtelijk.
Succes verder ! ! !

Groetjes Hennie.

conny's quilts en creaties zei

Heel veel succes gewenst met je werk aan de startpagina, ik zal er zo eens even een kijkje nemen! Mooie winterfoto's heb je geplaatst

Mireille zei

Ziet er fleurig uit hoor ! Het is even wat werk,maar dan heb je ook wat. Bedankt dat je het op je genomen hebt, anders zaten we nu zonder.
Groetjes Mireille.

DEKAKADO zei

Een papardijsje is het daar. Groetjes, Marleen.