donderdag 14 juni 2012

Daphne's Diary en weer verloren

Gistermiddag ben ik alle winkels op het eiland afgeweest voor de nieuwste Daphne's Diary
Nou is het eiland niet zo groot maar ik woon in Ballum
Dat is het tweede dorp links
Vandaar uit ging ik naar Buren het meest rechtse dorp,toen naar Nes in het midden van het eiland en via Ballum naar Hollum en daar bij de derde winkel waar ik het probeerde hadden ze er nog twee
 

 

Wat is het weer leuk
Mooie foto's en gezellige artikelen, echt een tijdschrift waar je steeds weer opnieuw in kijkt

En vanavond onder de wedstrijd Nederland / Duitsland heb ik me maar weer teruggetrokken met Sientje en mooie lapjes
Het schiet al op, nog een rand er omheen
En dan Dubbelen
En voor het quilten heb ik iets bijzonders in de gedachten maar daarover later meer
Het wordt een quilt in mooie herfst kleuren maar niet somber

We hebben steeds heerlijk weer en drinken bijna elke dag buiten onze koffie
Alleen afgelopen weekend was het mis en dat was jammer want mijn dochter en schoonzoon kwamen een paar dagen over
Het was erg gezellig maar zondag tegen de middag knapte het weer op en konden we nog even samen naar het strand voor ze naar huis moesten
We vonden nog een oude pallet met mooi vergrijst hout
Dus die ging mee
Ik ben al aan het fantaseren wat ik er mee ga doen

2 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Ballum, daar ging ik meer dan 35 jaar geleden op vakantie. In een stacaravan op een camping. Met vriend, nu al 35 jaar mijn man en vriendin en vriend. Goede herinneringen. Maar ik moet eerlijk zeggen wel veel regen. Heeft schijnbaar toch veel indruk gemaakt. Leuk om via jou er eens weer wat te horen.
Fijn dat Sientje het zo goed doet.
Het ziet er leuk uit. Mijn hexjesproductie is ook vrij hoog tijdens het voetballen. Nog veel plezier op Ameland.
Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

DEKAKADO zei

Wat een gezelligheid. Zowel het tijdschrift als de andere voorstellingen op de foto's. Heerlijk. Groetjes, Marleen.