woensdag 9 mei 2012

Weer wat nieuws

We zijn weer in Boekelo en dan ben ik altijd met hele andere dingen bezig dan op Ameland
Na mijn verjaardag vorige week ben ik samen met mijn man begonnen aan iets heel anders

Ik was al een tijd op zoek naar wat nieuws

Van mijn verjaardagsgeld kocht ik deze blikken krijtverf en wax
En hier heb ik er vier van gevonden
En samen met een paar mooie pallets maken we een hele mooie tafel

Daarbij een mooi dienblad en zo

Mijn man doet het zware werk ik het leukste
Ik ben tussendoor ook nog aan het borduren maar dat is voor een verrassing
En ik heb een boek versiert ongeveer zoals Marijke hier voordoet
Ik kan opeens geen foto meer downloaden dus die houden jullie nog te goed

Update: de storing is verholpen dus hier komt nog een foto van mijn eerste boek



2 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Gea,
Meid nog gefeliciteerd hoor! Waaj mooi boek hoor! jou cadeautje ligt hier nu gezellig tussen de andere borduursels zo leuk! Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van je tafel hoor mooie kleur heb je uitgezocht zeg!
Als het goed is spreken we snel weer eens af.
fijne dag
Yolanda

DEKAKADO zei

Wat gaaf, die tafel en het dienblad.
En heb versierde boekje is ook zo mooi. Jullie zijn leuk bezig.
Groetjes, Marleen.