zondag 4 september 2011

Vakantie 2

Het is altijd weer heel vreemd om na de vakantieperiode weer in ons huis te komen
Letterlijk niets staat op z'n plek en ik ben uren bezig om alles weer eigen te maken
Maar de volgende morgen als we dan wakker worden en we hebben mijn werkkamer weer ingericht.........
Dan zijn we weer thuis

Ik ben vrijdag direct begonnen met mijn eerste kerstproject


Mijn versie van een Aussie met kerstlapjes 
Ik heb de top klaar en ook al gedubbeld en nu nog quilten

Verder ben ik bezig voor de Textielkunstbus met een kalender


Dit is een proefontwerp en ik ben ook nog niet tevreden maar dat komt nog wel ik heb tot eind september vrij dus er kan nog vanalles veranderen

Verder heb ik een kado gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien want de ontvangster leest mijn blog
Dus foto volgt nog

Op dit moment zit ik lekker met de laptop in het zonnetje op het terras dus de regen zijn we al weer vergeten
Dat is het mooie van een eiland, de regen waait zo weer weg

1 opmerking:

Elly's freubel hoekje zei

Gea,
wat ben je supergoed bezig op je vakantieadres!Leuk ontwerp je kalender
Ook je kerstaussie...heel mooi
En het verjaardagcadeautje
Met weinig woorden zeg je onnoemelijk veel
een héél mooi cadeautje!
groetjes Elly